Nama saya Tim

Wie ben ik en waarom op dit forum aangemeld?
Tim Dondorp
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Nama saya Tim

Bericht door Tim Dondorp »

Hallo, ik ben Tim Dondorp, 47 jaar¹ en ICT'er van beroep. Al 13 jaar¹ ben ik gelukkig getrouwd met een echte Friese boerendochter (Ilse) en samen hebben wij twee prachtige 'halfbloed' dochters: één van 12 jaar¹ (Joanne) en één van 8 jaar¹ (Ajanna).

Toen ik nog geen halfjaar oud was, ben ik samen met mijn tweelingbroer geadopteerd uit Indonesië door een Nederlands gezin. Een paar jaar later zijn twee biologische zussen van mij ook geadopteerd. Zij werden daarbij gescheiden en kwamen in twee Zweedse gezinnen terecht. Ruim 35 jaar na onze adopties, nu alweer 9 jaar¹ geleden, zijn we via TLC (Separated at Birth, wachtwoord: hunt4heru) en KRO/NCRV (Spoorloos, wachtwoord: hunt4heru) allemaal weer herenigd.

Voor geadopteerden is er heel veel voor handen, maar bijna alles wordt aangeboden door verenigingen, stichtingen en/ of professionals. Zelf mistte ik initiatieven voor en door geadodopteerden: een veilige ruimte waar ervaringen samenkomen, waar herkenning ontstaat en waar geadopteerden interactief naar elkaar kunnen luisteren en elkaar kunnen ondersteunen. Daarom heb ik adoptieplatform.nl gemaakt en mij vervolgens zelf geregistreerd als lid.

Hopelijk bouwen we als geadopteerden aan een waardevolle kennisbron waarin iedereen zijn of haar stem kan laten horen.

¹ Wordt automatisch jaarlijks aangepast
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”